Anna

Sjuksköterska

JULAFTON !

Publicerad 2007-12-25 23:20:12 i Allmänt,

japp, i går va de julafton ^^ .
och vi började den med att dricka glögg och
fylla huset med flera ton Julklappar.
Sen gick vi upp och kollade på Kalleanka, och drack kaffe Jippii ..
efter de gick vi och spelade lite ishockey, Staffans spel.
efter de va de mat,   KÖTTBULLAR !!
sen va de julklapps dags .
Skit kul fick leta efter julklappar i hela huset .
och mycket skratt blev de de tog ca 2,5 timmar att dela ut alla klappar :D ..
Men bäst va farfars förkläde som jag köpt med bröst på, den va bäst tyckte han iallafall :P .



Jag fick:

Tvätt korg .
pengar.
pyjamas byxor.
Piercing.
bok.
Tröja.
silvriga tights.
rosch.
Gitarr väska.
Gitarr lektioner på DVD o CD.
Plektrum till Gitarren.
Stämmare till min gitarr
och mycket, mycket mera :) .
MYCKET NÖJD !!



efter klapparna gick vi upp och drack kaffe och spelade ishockey spelet  igen.
sen gick vi och la oss.
Ingen julstämmning för 5 ören men kul va de iallafall :) ..


Så nu är julen över,
Imorgon blir de VÄLA-dags .
mellandags rea :):)


Ska se om jag hittar något till dig Jenny .
Men va ska de vara ? ...
Va vill du ha ? ;D


GODNATT ALLESAMMANS !!!<3










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela