Anna

Sjuksköterska

Simklubb.

Publicerad 2008-04-12 18:27:57 i Allmänt,

simningen är ett fjasko, vi finns till för att simklubben skall gå runt över huvud taget.
Men vad får vi tillbaka? en jävla massa kritik, iallafall jag,  är trött på de nu snart skiter jag i era jävla ungaar och den jävla klubben.

INGET DANMARK FÖR MIG INTE, TÄNKER INTE FÖLJA MED OM DE SKA VARA SÅ
KÄNNER INGET BEHOV AV ATT TA HAND OM BARN VARS FÖRÄLDRAR ÄNDÅ HATAR MIG!!!

Alltid när jag varit på någon jävla tävling eller på en träning så är det alltid någon som klagar på vad jag gör. Är så jävla trött på de nu så snart skiter jag i det. 
Nu är jag inte berädda att få en komlimang, kommer där en sån någon gång kommer jag bli JÄVLIGT överraskad och undra om den verkligen är till mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela