Anna

Sjuksköterska

Hejdå 2008

Publicerad 2008-12-31 10:51:02 i Allmänt,


Jaha då var det snart nytt år igen, fyförfan va tiden går snabbt.
Jag har precis städat mitt rum så nu ska jag bara dammsuga de med.
Sen vet jag inte vad jag ska göra,  JO!
Jag ska vika savetter, de ska jag göra och hjälpa mamma att duka till i kväll.
Sen ska jag höra vad Micke gör, vill att han ska komma nununununu :D

Alla frågar vad man ska göra på nyår som om man måste göra något speciellt?!
Till svar får dem att jag ska vara hemma med familjen och vänner, pojkvän och ta de lugnt.
SKA DU INTE FESTA!?!
Nej det har jag gjort va jag ska, äntligen ska jag få en lugn nyår som kommer
sluta lyckligt och inte sluta som de brukar åt helvete. Klart jag ska dricka några öl men inte
så jag blir askalas och må dåligt dagen efter.


Nu ska jag hjälpa mamma med att städa.



Kyssssss,~´(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela