Anna

Sjuksköterska

sjundefebruaritjugohundrasju

Publicerad 2008-02-07 22:16:37 i Allmänt,



Varit i skolan idag .
Varit på MC DONKAN med Dzejna.
Där träffade jag Emelie som jag
sprungit halva bjuv runt med idag, Haha !
Först på kommunkontoret, sen till pengaautomaten.
Där hittade jag ett "Region-skåne-sjukhus-kort" som jag och Emelie gick till polisen med.
Sen tillbaka till godisgruvan men de tog inte kort så vi gick till all-ivs.
Sen gick vi tillbaka till kommunkontoret och Emelie fick sitt busskort.
Sen gick vi hemmot.

...och nu har jag precis kommit hem från henne.
Vi kollade på "Ghost Whisperer" läskigt men bra ;) .
Men slutet fatta jag inte,


image23

OM TVÅ VECKOR .. då gäller det :D


imorgon ska jag ut med pinglorna ;D


BARA FÖR ATT JAG KANSKE SKA BÖRJA PÅ DANS ;D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela