Anna

Sjuksköterska

15/5-08

Publicerad 2008-05-15 19:35:56 i Allmänt,

Hej dagboken (:

vi grattulerar, vi grattulerar, vi grattulerar lilla Elin idag med blommor och blader vi göra henne glader. Vi grattulerar lilla Elin idag...

Dagen började med att vi (jag,mamma och pappa) gick upp tidigt för att sjunga för Elin hon fyller 17 år idag. GRATTIS <3
Hon fick en box till mopeden, en väska, två linnen och ett kort m.m
Sen var det skola för vår del.
Jag kom till skolan, INGEN där, ´då gick jag och satte mig sen kom Sara och sa att vi hade börjat. Det var bara jag, Yasse och Sara som hade kommit till skolan idag. Men Sara och Yasse hade nationellt prov i Engelska B så dem skulle inte till Religionen så det var bara jag som skulle på religionen så vi gick ut och rökte en cigg sen skickar Dzejna "kom inte in, då måste vi kolla på film". Men vi gick in ändå och läraren sa att vi skulle kolla på filmen men vi sa att vi kunde kolla på den nästa vecka. och det kunde vi så vi fick gå. Men nästa lektion började inte färräns 11:30 så vi satt ute ett tag sen gick vi till bilden. Gjorde färdigt min mask, så nu ligger jag lika långt som alla andra. Känns skönt.. Men är så nervös inför slutbetygen. Vill ju inte ha några IG. Men tror jag får ett :/ INTE BRA. ^

Kliar så öronen, har eksem så får ta droppar i öronen och vatten i öronen är de hämskaste jag vet. Känns obehagligt som fan.

Jenny åkte till Turkiet imorse. Vill inte att hon åker saknar henne i skolan, Inte kul utan henne.
Men om en vecka ses vi snart igen. (: hihi.

Direkt när jag kom hem från skolan, åt jag två knäckebröd och drack ett stort glas varm O´boy med grädde. GOTT (:
Sen somnade jag framför TV:n. As usial.

Har inga pengar och Inga cigg, vad ska jag ta mig till :(??!!

Nej nu ska jag kolla lite på TV, och sen vet jag inte vad jag ska göra.
Hittar alltid på något.

baj(s) *~^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela