Anna

Sjuksköterska

17/5-08

Publicerad 2008-05-18 01:58:26 i Allmänt,

Grattis Ingela.


Idag hjälpte jag Emelie med trädgården.
Hjälpte henne med att rensa ogräs, det va jobbigt men vi gjorde det snabbt :) vi hade också kalas för Elin idag, mormor,farmor,farfar,Staffan,Steffi och Kajsa var här. Vi hade kul satan i det, skrattade så Kajsa fick tårar i ögonen (: ..
Under kalaset ringde det på dörren och det var Jotte han gav mig 100:- för att jag hjälpt Emelie med ogräset. MAN TACKAR FÖR DET (: ..

Sen bestämmde jag och Elin med Mamma o Pappa, vi ska ha ferre den 31/5 :) ..
VÄLKOMNA !! <3

Nu kollar jag på youtube. på Talang 08.
Gråter för hon är så jävla bra hon som spelar piano från Ryssland (:

Mormor Alli, idag när farmor pratade om dig va jag tvungen att skriva av mig på bilddagboken. JAG SAKNAR DIG. Vill bara säga till pappa att kan vi inte köra till mormor Alli. Men det går ju inte du finns inte här fysiskt så man kan krama om dig och prata med dig, skratta och ha roligt.
Snart har det gått ett år och det känns tomt du finns inte i bland oss längre, var är du? kan du visa ett täcken för oss att du finns någonstans ?
Vält en sak eller bara visa på något sätt att du är i bland oss.
De känns som jag har ett STORT hål i mitt hjärta.
Du betydde/betyder allt för mig, jag saknar och älskar dig <3 ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela