Anna

Sjuksköterska

Helgens alla upptåg.

Publicerad 2008-11-30 23:18:50 i Allmänt,


Fredags: Kollade på Idool med Jenny ( ÄNTLIGEN, Johan åkte ut ), sen efter ett långt tag gick jag hem.
Fyfan va kallt de va. Men som tur var höll Jonas mig sällskap i mobilen halva vägen hem iallafall.
lite as packad du va i stället ^^.
När jag kom hem skickade jag ett mess till Jenny för att berätta att jag kommit hem.
Var vell hemma vid 3.

Lördags: Vaknade klockan 11, men gick inte upp förrän ca halv 12.
Segade framför TV:n ett tag sen tog jag och gjorde frulle och sen vidare in i duschen.
Klockan 13:00 började jag jobba. På jobb sprang jag upp och ner för trappan till källaren för att kolla till
braspannan lite då och då, vi stretchade och jag var och handlade.  
Klockan 18:00 kom mamma och hämta mig vi åkte hem lagade mat och jag gjorde vid mig för att sen gå till
Niklas lägenhet där Jenny ,Ida , Lina och Paje var.
Sen kom Niklas hem och jag ,Jenny ,Lina och Ida stack med tåget in till stan.
 Där tog vi bussen till statena och gick på någon inflyttningsfest.
Efter de drog vi till Åstorp och Senare kom Nina och hämtade vid 6 - tiden, Tack.
Var svin trött när jag kom hem åt jag lite för att få mat i magen, så jag kunde göra mig av med alkoholen efter och i morse mådde jag bättre.

Söndag: Sov till ca halv 11 tvingade mig upp ur sängen och gick och tog ett glas mjölk, gott sen drack jag lite juice.
Fyfan så fylledålig jag är idag helt räligt är det.
Har bara kollat på TV idag och suttit vid datan.
Klockan 17:00 kom Micke och vi gick ner till julskyltningen om man äns kunde kalla de en julskyltning.
Vi gick in i centrumkyrkan där mamma och pappa sålde lotter och jag presenterade Micke för dem.
Sen gick jag och Micke en runda i Bjuv vi gick förbi en skylt "Pjoddens vänner" som jag skratta.
Jag är trög men vafan hade jag inte varit de fyfan va tråkigt livet hade varit då.....
Sen gick vi hem och snackade lite innan Micke körde hem igen. (v

kyss,~´(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela