Anna

Sjuksköterska

Torsdag.

Publicerad 2008-10-30 17:03:13 i Allmänt,

Pappa väckte mig vid 7- tiden jag skulle börja jobba 7:30 - 15:30 på Brogårdaförskola.
Så de va bara att gå in i duschen och duscha ta på sig kläderna och gå till jobb.
Blev bemött väl och jag gillade stället. Vill gärna komma dit fler gånger.
Efter jobb gick jag hem sen ner till kommunhuset och lämna min skattejämkning.
Messade Jenny hon jobba men gick dit och snackade med henne ett slag.
Sen gick jag hem i kylan och hon in till sitt.
När jag kom hem värkte fingrarna, usch onte de gjorde.
Imorgon är jag Ledig och ska ha en mormor Anna dag.
Vi ska till morfar och pynta hans grav, den ska bli så fin och vi ska dricka kaffe
och mormor träffar säkert folk hon inte träffat på ett tag.

Men nu ska jag äta, är svin hungrig har ändast ätit tre klementiner, en halv macka, druckit vatten och MYCKET kaffe ^^

None

( "Livet tog en annan form"
Imorgon ska vi hylla dem döda. <3 )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela