Anna

Sjuksköterska

Måndag...

Publicerad 2008-09-29 16:56:28 i Allmänt,

Jenny - Har du pratat med Sara ? . Jag - Nej?! Jenny - Hon hade pratat med Jonas i fredes. Jag - Jaha, vad pratade dom om? Jenny - Sara hade frågat honom varför han alltid ringer dig när han är full?! Jag - ...och vad sa han? Jenny - Han hade sagt att han visste inte varför, och att han trodde han hade sumpat sin chans redan i 9:an. Så sa Sara att skärper du dig inte har du nog sumpat den för alltid. Shiiit. blir fan helt förvirrad, varför visar du de inte?. Varför kan du inte visa mig vad du tycker. Det är just de som gör att jag drar mig tillbaka du vågar inte inse att du tycker de samma om mig. Men snart är det försent?! Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta som vän även om de inte blir mer. Jag har försökt skriva upp saker om dig och om André och gemföra dem. När jag är med dig pirrar de i magen. Men jag har inte kommit dit med André än. Men snart gör jag de och då är det försent för dig att ändra dig. Kyss ,~(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela