Anna

Sjuksköterska

en solig vårdag.

Publicerad 2009-04-30 12:36:32 i Allmänt,

När jag precis skulle äta frulle så plinga de på dörren.
Trodde de va mormor som kom redan då men när jag öppnade dörren var det Micke som kom.
Haha han hade åkt bussen från B-håla och somnat, han vaknade upp i hyllinge och fick ta sig till Bjuv.
Så han åkte med när Mormor kom och hämtade mig. Satt i skolan till klockan var 11:30 då fick vi sluta.
jag, sandra och Micke stod utanför i ungefär 30 minuter innan mormor kom för hade sagt till henne att vi sluta klockan 12:00. Men de gjorde ju inget, vädret är ju inte att klaga på precis.
mickes buss hade redan åkt så frågade honom om han ville hänga med på lite "Köffe" hos mig.
Så vi kokade några koppar kaffe satt ute på parongen och drack tills hans mamma kom och hämta honom.
Nu har jag lagt kryckorna och det gör inte alls lika ont i foten längre. Så nu ska jag ut i solen igen och få lite färg.


Sen kommer Min Micke hit ikväll. 
Saknar honom skit mycket det var tomt i sängen när jag vakna morse och han inte låg där ): <3
Älskar dig babe ,~´(v





kyssss,~´(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela