Anna

Sjuksköterska

Ledig dag.

Publicerad 2009-01-27 19:44:59 i Allmänt,


Jaha, då har min praktik dragit i gång.
Jag har fått världens bästa handledare Lene Clauson och hemmet är helt underbart. JÄTTEFINT!!!
Fick en plats på solhemmet i ekeby men det gör vekligen ingenting, jag har varit där en dag och trivs redan som fisken i vattnet. Känns som att man jobbat där länge, haha .

Får ju uppdatera mig.
I helgen så sov jag hos Micke för han var och tatuerade sig.
Sen åkte vi till Krille och Linda för blev bjudna på mat.
Krille hade gjort fylld paprika och sen gjorde han chokladpudding, mummsigt.
Efter de spelade vi "Lika par leka bäst",
Spelet gick ut på att man var par som spelade imot varandra.
Man fick då flytta sin spelpjäs på valfri färg och sen svara på den fråga som stod på kortet.
Om det var jag som fick frågan skulle Micke skriva ner vad han trodde jag svarade på den frågan också tvärt om
.
Jag och Micke har varit tillsammans i snart 2 månader och linda och Krille har varit gifta i 8 år.
Men jag och Micke vann :)
Jag var ju Chaffis pga att Micke drack några öl.
Så fick köra hem men lokalsinne som jag INTE har så fick Micke berätta. Hihi

I söndags var jag och Micke hemma hos honom hela dagen.
Han sköt skator, hihi . Sen kom Sofi, det är inte klokt vad magen växer på bara en månad.
På kvällen körda jag hem och Micke följde med.

Som jag skrev innan så började jag att praktisera i går och idag var jag ledig.
Så denna dagen har jag spenderat hemma eller ja, jag följde med mamma på vattengympa skönt att få röra på sig igen.
Vi simmade lite först sen hade vi gympa, och det var Britt som var instruktör idag. kul pass.
Sen handlade vi och körde hem mamma lagade mat och jag kollade på TV.
Sen hämtade jag Elin och lämnade böcker på bibblan som skulle lämnas idag.
Matteboken behöver jag ju inte längre pga att jag skaffat den jag ska ha nu.
Så fick lämna den på bibblan + ett PS2- spel som inte funka så bra och som ändå skulle lämnas idag.
Sitter och väntar på min Micke som ska komma snart vi ska titta på "Happy feet" och mysa, en massa kärlek.

På fredag har vi två månader tänkte bjuda honom på bio men vad ska vi se ? .
Några som har några förslag att ge mig ? ...




Kysssss,~´(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela