Anna

Sjuksköterska

dayoff...

Publicerad 2009-03-25 19:55:57 i Allmänt,


Jaha imorse så kom Jenny till mig.
- Vet du va det är för någon dag idag ?
- Ja, den 25:e?
- Men Therese sa att de inte var någon skola.
Men vi gick ändå dit ingen röv syntes till så vi gick till Tessan och Sara. (sömntutor)
Sen gick vi hem, när vi nästan var hemma ringde Micke.
- Var är ni?
- På väg hem! , är du i skolan?
- Ja!!
- Men kom hem till mig och drick kaffe med mig och Jenny.
- Ja, okej.
- KOM NU, HIHI!!
Så första omgången kokade jag kaffe som inte blev någonting tyckte dem.
Sen kollade vi lite på datan och pratade.
Andra omgången kaffe fick micke göra och han öste på så att kaffet blev tjockt, fyfan så starkt.
Sen var det dags för honom att köra hem.
Vid 14:00 tiden gick jag och Jenny till asian wook och åt god mat.
Sen vid 16:00 tiden tog Jenny bussen hem till Hyllinge och jag satte mig med min bok (marley och jag) som jag måste läsa ut till på fredag då jag ska på Bio och se boken som blivit film (marley and me).
Har också hunnit göra negerbullar idag och ska snart göra voffelsmet till mamma,pappa och Elin kommer hem.
Det är ju voffeldagen idag som sagt. 
Nej nu ska jag vara lite social med Micke som kom precis <3 ......




Baj(s).... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela