Anna

Sjuksköterska

Mylasdayon solhemmet...

Publicerad 2009-03-27 19:48:14 i Allmänt,

Klockan ringde 5:00 i morse och Micke gav mig den, snoooza den till ca 5:30.
 Gick upp duschade och tog på mig.
Micke vaknade ca 6:15, och vi sa hejdå, jag körde hemifrån halv 7 för skulle hämta Micke på vägen till praktiken.
Vi började 7 då vi gav dem blommor och ett påsk ägg med godis och två små kycklingar i.
Kycklingarna blev genast omhändertagna väl :D
Micke döpte dem till den ena och Anna, Lottie,  döpte dem den andra ;) hihi
Idag gick jag och Micke med med sjuksyrran ett tag och hade omläggningar också vidare....
Klockan 14:00 slutade vi och vi fick kramar och pussar på kinden kommer sakna de stället som FAN!

Sen klippte jag mig kort blev de vi gjorde en lila slinga men sen kom vi på att vi klippte bort halva ändå så onödigt arbete ^^  Nu sitter jag och väntar på Micke vi ska nämligen på bio och se "Marley and Me" 21:15 börjar bion <3
Jätte mysigt ska det bli , älskar dig babe <3 .....



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela