Anna

Sjuksköterska

Mutchovälousgodtjänto....

Publicerad 2009-11-24 21:35:24 i Allmänt,

Idag har det varit en rellativt sleten men mysig dag.
Vi har tittat på Tv hela dagen och haft det mysigt !!
Mamma och Elin har ocså varit hemma idag.
Vi har hittat ett jävligt bra program det är 5 stycken infödingar från sörda stilla havet som har rest till USA!!
Man skrattar ihjäl sig när man sitter och tittar på de. Det började igår och idag var de andra avsnittet.
Dem har varit i Montanna och idag var dem i New York. Asså Micke skratta så jag vet inte var han skulle ta vägen.
Dem skulle gå i Central park (skogen) som dem kallade det. Där såg dem en ekorre.
Men dem beskrev det såhär.
- Va stor råtta!!
- Men den har en luden svans som en katt.
- Det är en "New York råtta".

Ni skulle hört som Micke skrattade, haha. Han är så sööööt!!

Sen ringde min lärare och sa att hon hade gjort klart mina betyg.
Jag har:
Två stycken Godkänt
Tre stycken Väl Godkänt
Resten
Mycket Väl Godkänt.

Så nu väntar sjuksköterskeprogrammet på mig!!
Hoppas jag kommer in HOPPAAAAS!!!
Jag ska hämta betygen imorgon så pappa kan skicka iväg dem.
Målet är ju att bli ambulanspersonal och jag är på god väg att lyckas :D

Nu har Micke duschar, vi ska ta en flabb kaffe och han en macka, Sen blir det sängen för imorgon ska jag praktisera från 14:00 - 21:00. Orka men det är ett måste!!


Kyssss,~´(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela