Anna

Sjuksköterska

Torsdagar ended.

Publicerad 2009-11-19 23:17:48 i Allmänt,

Jaha då var torsdagarna slut i skolan dårå.
Ingen matte och ingen Psykologi. skönt är de!!
Fick reda på psykologin förra veckan, där jag fick godkänt och i matten fick jag mitt efterlängtade VG :D
Nu väntar jag bara på resten av mina andra betyg om jag får några vill säga. Vet inte alls vad tantan håller på med alltså, men det ska nog gå bra. GE MIG DEN 18:e DECEMBER NU!!!

Och andra sidan fan vilken jävla storm det var i natt, shiiit !
Jag och Micke skulle sova men vi har ju så jävla varmt hemma så vi fick öppna fönstret, men någonting banka så vi fick stänga den igen. I morse fick vi reda på att det var ett plåttak på klarinettgatan som blåst av.

Idag har det inte hänt mycket, efter skolan spelade vi Buzz hemma tills mamma blev klar med maten.
Idag stod det pangasus gratäng med potatis på menyn, Mummmms!!
Efter de körde vi hem till Micke och tittade på Disney Channel " Hanna Monthanna". Har ju inte kanalen hemma lixom..... hihi....Vi körde iväg och köpte kakor, gott som vi tjockade oss med, eller ja jag blir ju fet men micke fortsätter hålla kroppen i triiimm!! :...
Närmare 22-tiden körde vi hem till oss, på åsen mötte vi en bil som blinkade med helljusen åt oss,
Micke bara - vafan vill du?
Sen kom vi på att han ville ju bara skydda oss från råddjuren.
Ja som sagt vi såg något som rörde sig vid kanten och Micke stannade bilen, skruvade ner rutan sängte sterion.  det var en stor hjort som tittade på oss. Han bara stod där inte alls rädd tittade på oss och sen gick vidare.
Jag och micke ska ha med oss kameran nästa gång !!
Nu är vi hemma och ska snart gå och lägga oss. Nattinatti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela