Anna

Sjuksköterska

godismysmedronnyochragge....

Publicerad 2009-09-24 18:36:09 i Allmänt,

Tjabba tjena hallå.

Har fortfarande ont sen misshandlen i lördags.
Men inte i själva huvudet som innan utan är fortfarande öm.
Men de går åt rätt håll iallafaall.
Sitter och väntar på att Älskling ska komma.
För som ni kan läsa så ska vi handla gottis och sen blir de en mysig tvkväll framför Ronny och Ragge;D hihi
Klockan 8 blir de Idol för hela slanten, inte lika kul längre när knäppgöökarna är väck...
Calle och Mariette är mina Idooler. Ingen Idool utan dem !!
Det va vad jag tyckte om Idol nu ska jag spela lite musik och vänta....vänta.....vänta till kärleken i mitt liv kommer och hämtar mig på sin röda fina springare till Honda :D HAHA  :D<3



Kyssss,~´(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela