Anna

Sjuksköterska

Älvdalens Camping.

Publicerad 2010-06-29 12:31:22 i Allmänt,


Nu sitter jag ute i solen med Mickes familj på en Camping i Älvdalen. Vi kom hit i Söndags och har fiskat i två dagar nu. Jag fick fiska första dagen, dock inte så stora att man kunde ta upp dem men jag fick iallafall napp.
Igår så var vi och fiskade då med men denna dagen var inte så lyckad,
Det var Micke och Per som fick fisk då.
Men jag hade en bamsing på kroken som drog så satans i de att lina och fluga gick av "JÄVLA SKIT".
Sen mot slutet så hade jag med fått napp. Troligen en gädda kom vi fram till på kvällen för att fisken bet av linan :/...

Snart ska vi Fira Per som fyller 51 år idag :) Grattsgrattis !!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela