Anna

Sjuksköterska

Liseberg 2010-06-03

Publicerad 2010-06-04 13:08:23 i Allmänt,

Igår var vi på Liseberg (Jag, Emina, Dianah och Amna), Det var mega kul.
Jag tvingade upp Emina i alla karuseller, även fast hon var så nervös så hon knappt kunde andas. :P HAHA
...Och jag skrattade så jag visste inte var jag skulle bli av...

Sen gick vi i spökhotellet Gasten, fyfasen. Alltid lika hämskt.
Man vet att personerna är riktiga och inte spöken, men ändå skriker man som fasikens ändå, Det är inte klokt !!

Vi köpte vars en nyckelring med bilder i från Balder och Flumrider.
Asså jag hade kunnat vara där i flera dagar och bara åkt det är så kul :D










Tack för en oförglömlig resa med er tjejer :D

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-06-05 10:58:46

Liseberg är utan tvekan sveriges bästa nöjesfält.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela