Anna

Sjuksköterska

pluggisch day

Publicerad 2010-03-29 22:34:08 i Allmänt,

Har så fruktansvärt ont i halsen.
Idag har jag faktiskt försökt plugga vilket har gått lite sådär.
Fattar inte så mycket !!!
Är skit orolig för denna jävla Tentan.

Idag blev det kotlett med sallad, salladen höll på att bli gammal så fick avända den.



Har även målat en tavla, men den är inte på långa vägar klar men har kommit så smått på vägen :D
Nu ska jag titta klart på Petra Medes show och sen blir det sängen NATTI !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela