Anna

Sjuksköterska

misses you....

Publicerad 2010-05-23 19:30:50 i Allmänt,

Börjar känna att jag måste acceptera att Mormor Alli är borta, hon hade ju levt sitt liv färdigt och timglaset hade runnit ut. Men det är svårt att acceptera att någon man älskar så mycket och någon som alltid har funnits där plötsligt bara är ett minne. <3 



Ta mig tillbaka !!

... Men att acceptera att min morfar fick gå alldeles för tidigt är sjukt svårt att komma över.
Det har gått ca 9 år nu och det finns så mycket man vill fråga om och ha hjälp med.
Ser mer och mer likheter mellan oss, Ibland kommer jag på mig själv att jag sitter och rullar tummarna som just du gjorde.
Jag har fått intresset att måla, men vem ska jag fråga hur jag ska gå till väga efter att jag fastnat i en målning, vem ska hjälpa mig att gå vidare? Du kunde sånt!!



MITT HJÄRTA BLÖDER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela