Anna

Sjuksköterska

....sommaren är kort det mesta regnar bort

Publicerad 2010-05-25 21:52:24 i Allmänt,

Tittar på Eurovision songcontest 2010 (semifinal).
Bara skit låtar säger jag bara !!


Kom på idag att jag fyller fan år nästa söndag !! (6:e Juni)
Min officiella önskelista kommer nu ut så alla vet vad som ska köpas.

* Fiskespö
* Vadarstövlar
* Bäddsoffa
* Tv möbel
* Pengar
* Byrå
* Skor som jag kan ha när jag jobbar (1400:-)
* Thomas sabo (armband)
* Dammsugare.
* Kuddar (sängen)
* Microvågsugn
* Acrylfärger
* Målar dukar
* Målar knivar
* Kolpennor.

... Finns mer :)

Idag var jsg och Emina i stan, jag köpte en plånka den kostade 79:-
Men jag fick den för 59:-
Den går perfekt ner i min jackficka och det finns plats för allt (kort, pengar) :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela