Anna

Sjuksköterska

Studentbal 2010 <3

Publicerad 2010-05-27 20:58:53 i Allmänt,

Dagen började med att Grannen skulle komma in och göra Elin fin i håret.
Det blev jättefint, jag hjälpte henne på med klänningen.
Sen blev det fotografering utomhus av Josse och Mig.
Vi körde först till Farmor och Farfar för att hämta dem, vidare in mot hyllinge passade vi på att plocka upp Jenny som ville in i stan, och titta hon med såklart :)
Vi blev rätt tidiga, var där ca 15:15 och dem skulle inte samlas förrän 16:00 men vi fick parkering iallafall.
Sen kom mormor till platsen hon hade redan varit i stan innan på dagen och stannat kvar där.
15:30 - 16:00 kom mamma, hon slutade då och gick direkt ner.
Klockan kvart i 5 eller typ 16:40 kom Micke, han slutade 15:00 och fick skynda sig hem för att duscha och sen köra till Hbg, men det blev ju en sån satans kö så han fick ingen parkering.
Utan han ställde sig på första bästa ställe, Haha och fick böter !! :P

Jätte fina var dem allihopan, så kul att se, men flachbacks från två år sedan då vi stod på den platsen med fina klänningar!! Så kul !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela