Anna

Sjuksköterska

All I Need Is You

Publicerad 2010-11-13 15:25:11 i Allmänt,

Jaha det var längesen man skrev nu så får väl skärpa mig.
Igår så var jag hos tandläkaren, det blev tillslut efter mycket röntgenbilder och en massa prat att vi fick dra ut den ena visdomstanden på under höger sida. Men snart kan jag tro att den andra också ryke....
Har så fruktansvärt ont just nu "molande" värk.
Igår fastnade det en äppelbit i hålet så fick först gräva med en tandpetare och i morse fick jag upp den med en pinsett. Fick ringa och störa mamma och pappa mitt i mellodikrysset. haha

Ikväll ska vi hem till Mickes föräldrar men först ska jag köra en runda till morfar och lämna en buckett blommor från mamma på farsdag hoppas du tycker om dem morfar <3


Lyssnar snart sönder "All I Need Is You" - Idol.
Den är super bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela