Anna

Sjuksköterska

NURCING STUDENT

Publicerad 2010-09-21 19:37:23 i Allmänt,

Jag borjade skolan 8:30 idag, vi hade bokat ett grupprum som vi satt och pluggade i.
Efter de 10:30 var det dags att gå till basgruppsträffen där vi gick i genom våra hälsomål.
Vilket jag tycker är knäppt att dem tryckt in dem i denna kursen för att vi har så mycket med den kommande tentan som är nästa vecka.
Rätt mycket att läsa och man känner att man kan hälften typ ...

Efter basgruppen var slut hade Amna bokat ett grupprum i biblan som vi satt och pluggade i, i några timmar.
Sen gick jag hem och Emina och Amna skulle till stan.

Nu sitter jag här lyssnar på musik och fryser lite smått tror jag håller på att bli sjuk.
Imorgon skall vi ta venprover på varandra och jag är så nervös vi ska använda oss av en grön kanyl som är tjock..
Vilket jag inte gillar så starkt usch fy bläää.



Hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela