Anna

Sjuksköterska

Cheeck

Publicerad 2011-04-28 12:05:19 i Allmänt,

Hemtentamen är så gott som cheeck ska bara fixa referenslista sen så är den färdig.
Men slutar 21:30 så jag får göra den när jag kommer hem tentan ska ju inte vara inlämnad förrän i kväll 00:00 :P
Så ska skicka in den 23:59 hade jag tänkt mig HAHA Nej men skoja med er men typ kommer bli något i den stilen. Nu ska jag städa undan här packa väskan sen ska jag bege mig till sjukhuset för att måste vara lite tidigare pga att jag behöver fixa nya kläder :P





Höres senare så får ni veta hur min dag varit !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela