Anna

Sjuksköterska

Resultatet

Publicerad 2011-04-25 23:45:06 i Allmänt,

Så här blev resultatet av min hårfärgning :)



Blir ju bättre när det är vegjort imorgon tillexempel...



IDag fyllde farfar år och jag har tänkt att ringa hela dagen men har sen glömt de så kom på de när klockan var ca 9 på kvällen så jag skicka ett mess till farmor i stället hoppas dem ser de.



Fan helvetes jävla vår.
Jag älskar våren men nu så börjar alla festerna här. Just nu sitter kuk spanjorerna på balkongen på övervåningen och tjoar och spelar musik så att det dunkar i hela huset. Men jag kan ju sova i alla väsen så somnar snart men störande moment att dem inte kan tänka på att det finns andra i huset som vill sova.
Tur skall jag inte upp tidigt imorgon men ändå. tänk om jag skulle de :/ Då hade jag ringt G4S, inte för att det hjälper men man hoppas ju G4S skall göra något någongång !!!!! ...

GODNATT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela