Anna

Sjuksköterska

Jag saknar dig

Publicerad 2011-08-23 21:10:48 i Allmänt,

När jag var färdig med min praktik i våras fick jag en biobiljett som jag haft sparad tills idag.
Då jag valde att gå på bio och se "Jag saknar dig" har lixom läst boken för länge sen och nu kom äntligen filmen på bio. Har alltid undrat finns de ingen film som är baserad på boken (verklighet) och nu finns den på Bio.
Den varade i ca 2 timmar och 5 minuter. Man kollade i typ 40 minuter sen grät man igenom den andra hälften.
Men guuud så mycket kännslor det är i filmen man hörde alla andra som satt runtomkring alla precis alla grät.

Sitter just nu och lyssnar på musiken till filmen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela