Anna

Sjuksköterska

Bullisch

Publicerad 2011-02-17 14:17:05 i Allmänt,

När man är sjuk finns det inte så mycket att göra och man vill ändå unna sig något gott.
Hittade lite jäst som gick ut idag så bestämde mig för att göra vaniljsnäckor.
När smör- och vaniljsöckerblanningen tog slut så kom jag på att Marsánkräm kan man ju ha i,
så det la jag i några och så här blev resultatet.







Sitter och kalasar på den nu samtidigt som jag tittar på TV och pluggar !!
Kanske ska ändra bana till bagare istället för nurce :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela