Anna

Sjuksköterska

Lovely helg :)

Publicerad 2011-02-27 17:19:44 i Allmänt,

I helgen har Micke varit här och vi har bara haft mysmys fast lite plugg i mellan har ju den ångestfyllda tentan imorgon :/  Men den kommer gå bra jag kan ju detta !!! (Intalar mig detta).

Just nu tänkte jag varma lite spagetti och köttfärssås som jag haft i frysen...
Men tänkte iallafall göra mig lite fin till tentan imorgon och målade naglarna precis.
....och Fötterna ska få sig en makeover när jag kommer till bjuv på torsdag <3

Nu ska jag fortsätta och plugga!!




Jo förrästen glömde att berätta en sak, jag och Micke pantade burkar igår 85,50 hade jag skrapat i hop 3 fulla sopsäckar!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela