Anna

Sjuksköterska

papper i perm!!

Publicerad 2011-01-18 19:31:12 i Allmänt,

Då fick man städat i sin bokhylla idag med, hade en massa papper från Termin två som skulle in i permar.
Har tänkt att det skulle bli gjort för länge sen, men så slog jag på tvn och fick se att programmet som visades var "lyx fällan" och där sorterades papper in i rätt permar så då tänkte jag att fan nu sätter jag i gång. Kan ju inte vara värre än dem idioterna på TVn.
Men allt är inte inne i permar behöver minst 2 stycken till.

Så här blev det tillslut:





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela