Anna

Sjuksköterska

"Älskade morfar"

Publicerad 2011-07-07 12:25:11 i Allmänt,



Det har idag gått tio år sedan mormor ringde och sa att du hade gått bort.
Jag kommer ihåg att jag fick panik och skreek rätt ut. Vi var i Italien då.
Usch så jobbit de kändes att du inte fanns mer.

.... När vi fiska kändes det jobbit, det finns så mycket som vi hade kunnat prata om när jag kom hem.
Som vilka fiskar jag tagit, till och med att vi kunnat åka ut och fiska du och jag.
Varför gör de så ont fortfarande?

Jag och mormor ska åka till dig idag.
Har tvättat och målat stenarna så att vi kan sätta dem hos dig som vanligt.

Älskade morfar jag saknar dig så obeskrivligt mycket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela