Anna

Sjuksköterska

Manikyr

Publicerad 2011-07-04 23:19:27 i Allmänt,

Jaha då har man varit på sin första dag på de nya sommarjobbet.
Det gick bra och jag tyckte att jag var mega duktig. Så duktig har jag väl aldrig varit :)
Jag började 7:30 och slutade 14:30 så jobbigt så jag tror jag avlider, haha
Sen är jag ledig resten av veckan OOOOH sköna ledighet.

Imorgon drar de tre generationerna till Karlskrona och har en liten utflykt, kollar till min lägenhet.
Har tvättkorgen full med tvätt som jag ska tvätta och vi ska ta en tur in till city som Elin hade kallat det , haha
Kommer bli så mysigt. Äta en megaglass på Glassiären och äta ute mummsigtfillibabba :D
Har även glömt min medicin, jag sa till mamma det är fan billigare att ta sig till kalles och hämta den än att gå iväg till Apoteket och inhandla nytt, onödigt JÄVLA GRÄÄÄS!!!
Men det ska bli en ändring på de för att den 7 Oktober skall jag till "Dickman" och börja med min vaccination.
Snälla gud om du finns vilket jag betvivlar, slutade tro på dig när morfar gick bort. Jävla tro.!!
Folk tror och tror och pratar en massa skit men han finns inte. För vad är då alla meningar med alla dessa sjukdomar, men om du ändå finns låt mig slippa lida något kopiöst på sommrarna. 

Skall även hämta min Nailhardner som jag glömde i mitt badrums skåp. 
Har ju slutat att bita på naglarna så kan börja använda de nu ;D SÅ STOLT ÖVER MIG SJÄLV !!!! 
Har precis målat naglarna dagen till ära så sketans snyggt tycker jag själv eftersom jag kan måla.
Men funderar på att köpa nagellack med smalare pensel så att man kan rita mönster på naglarna. 
Såg en tjej som skriver blogg som gjorde en massa med sina naglar skit coooolt. 
Blir väl att jag inhandlar litta nagellack imorgon eller i veckan. 



Nu ska jag gå in till mitt hjärta som ligger och sussar så gott i min säng.
Han är den mest underbaraste som finns och gör mig glad varje dag.
Mikael Williamsson Jag Älskar Dig <3

Tjollahopp och Godnatt !!!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela