Anna

Sjuksköterska

Boooobi´s

Publicerad 2011-06-17 23:30:20 i Allmänt,

En sak som jag bara måste ta upp här är BRÖST!!!
Jag har sånna problem asså vad gäller bröst.
Själv har jag ju bröst som väger ca 1000 kg vardera käns det som och det är så jäkla jobbit.
Ryggen tar mycket stryk känner jag. har så fruktansvärt ont i rygge.
...Och då börjar jag ju genast att tänka på dem som väljer att ha denna plågan, asså dem
som väljer att förstora sina bröst mega stora. VAD FAN TÄNKER NI PÅ
Jag är för dem som lixom inte har några bröst att dem vill bli mer kvinnliga, som gör små fina bröst.
Men är totalt emot dem jävla bimbosarna somförstorar för att dem ska vara mega stora.

Jag som är född med denna naturliga jävla skit plåga vet och har rätt att uttrycka mig så här.
JÄVLA IDIOTER VAD TÄNKER NI PÅ?

* Folk pratar inte med dig utan dem pratar med dina bröst.
* Din rygg tar stryk
* ...Och du kan inte köpa normala tröjor osv pga detta jävla mög.

Jag har bestämt mig och hoppas på att staten kan betala de pga mina problem.
Att när jag fått mina barn så ska jag ta bort lite så att man kan köpa Behå som normala folk och inte stora grytlock som nu och att man kan leva ett liv utan att ha ont i ryggen.

....och ni som medvetet förstorar brösten, tänk efter mer än en gång !!!!!

Det var nog de jag ville säga :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela