Anna

Sjuksköterska

Sista veckan på praktiken

Publicerad 2011-05-23 12:14:20 i Allmänt,

Jaha då var det dags för praktik igen.
Har börjat packa för hemgång och hoppas dennan går snabbt vill bara ha sommarlov nu så man kan vara hemma ett tag.
Idag praktiserar jag från 13:00 till 21:30 men behöver gå till tvätten och byta kläder så får gå lite tidigare hemifrån så jag hinner det med. Usch tycker inte dem som jobbar i tvätten är så trevliga. 
Jo jag har mött en som verkligen var trevlig de andra fattar jag inte vad dem gör där :/ ... 

AJA nu ska jag kila iallafall ha det så bra alla :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela