Anna

Sjuksköterska

"Resturan´t Anna´s kitchen"

Publicerad 2011-05-22 23:31:45 i Allmänt,

Då har denna helgen också flygit i väg och snart är det en ny vecka.
Den sista i Karlskrona för denna terminen.
Så snart packar jag ner mina kläder och drar hemmot för att ha SOMMARLOV.
Men först måste jag bara säga att om ni söker utemöbler så säljer jag de på blocket.



http://www.blocket.se/helsingborg/Utemobler_34013243.htm?ca=23_3&w=0

Tåget var i tid idag, jo jag blev förvånad själv.
När jag kom hem köpte jag mjölk på frukthuset och sen gick jag hem och lagade matlåder för fulla muggar.
"Resturan´t Anna´s kitchen" :D Det blev lite pasta och några olika såser. Lättast att laga och frysa in tycker jag.
Eftersom jag snart ska åka hem (vilket jävla tjat det var på de då) så kan jag ju inte laga en massa mat så det blir att laga vad man haver :)



Gurkan åkte ut ur Big Brother och där med en mindre i huset.
Vem kommer vinna BB tro?
Blir det Martin, Sara, Simon, Peter eller Chrille? Ingen som vet och jag vet själv inte vem jag har som favorit det måste väl vara Simon då som är min favorit om jag måste välja han verkar mer äckta (stavning) eller möjligtvis Martin kanske ? Har ingen aning.

Pratade med pappa för en stund sen på skype och nu ska jag gå och  lägga mig.

Puss & Kram och Godnatt alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela