Anna

Sjuksköterska

Bakisbaren

Publicerad 2011-10-30 14:01:39 i Allmänt,

Inflyttningsfest hos Gurra igår och sen utgång på de.
... Vilket resulterar i att jag mår skit idag. Frukosten blev coca cola och chips :P
Morgonen var ju inte som jag tänkt mig. Näsan sprutade blod så fick stå över vasken och de bara rann.
Fick ta papper på papper och sen trycka upp bommul så jag såg ut som jag vet inte vad.
Ett penntroll med bommul i näsan ungefär :P HAHA

Sitter och försöker lista ut va som står i artiklarna jag hittat. Usch engelska är inte min starka sida.
Skulle städa och hittade lite påsar med pantflaskor. Känns som att jag behöver panta :P HAHA



....och den döve grannen spelar musik igen eller vad man ska kalla de.
Har slängt iväg en intresseanmälan på en lägenhet i centrum som jag SKA HA!!
Hoppas på att få den iallafall, så man kan flytta ifrån detta dårhus.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela