Anna

Sjuksköterska

nosebleeds

Publicerad 2011-10-30 19:30:31 i Allmänt,

Här blöder man näsblod det forsar som bara den blod överallt i hela badrummet :/
Men de börjar avta nu så hoppas de försvinner snart.
Började i morse att blöda sen har de inte bloat på hela dagen och så gick jag ut på en mega lång
promenix med Mathilda och Maddox, kände där ute att de började rinna i näsan men de var inte blod.
Utan de kom inte förens när jag kom hem och snöt mig då totalt forsade det ut i vasken.
Blev jätte rädd för att de var desamma som när jag hade polyper.
Ringde mamma och hon sa att de kan vara medicinen jag tar där är kortinson som gör slemhinnorna sköra och då kan de lätt börja blöda... Så får hoppas att de är så...



FÅR JU ÄCKLA ER LITE MED ETT BEVIS PÅ BLODBADET ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela