Anna

Sjuksköterska

Movie staaar !!

Publicerad 2011-09-29 20:00:50 i Allmänt,

Hej hopp !!!


Nu är jag hemma i Bjuv igen.
Det var ett jävla rännande på mig tycker jag.

... Den bästa saken med denna dagen är att pappa är hemma och vi ska gå på Bio.
Vi ska se Jägarna 2, har en kupong på den gå två för 150:-..........
Har inte träffat honom på typ as länge käns det som, ungefär en månad sedan.

Underbara Emelie var också här en stund innan och vi fick en lite prat stund.
Hoppas vi kan beställa biljetter Hoppashoppashoppas :) ..

Aja nu ska jag faktiskt gå och krama om min pappa och drömma om att han alltid ska vara hemma
och inte åka iväg till de andra landet som är så in i helvete svårt att stava till  ;D....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela