Anna

Sjuksköterska

Stadgemum fifan!!!

Publicerad 2011-09-26 22:18:04 i Allmänt,

Asså tittade på Svenska Hollywood Fruar precis.
Jag mår så jävla illa på den där Gunilla Persson.
Hennes dotter Erika har en förkylning och förmodligen influensa.
Hon spyr som en gris, hostar och snorar.
Men endå så envisas Gunilla med att tvinga med henne på en massa uppträdanden.
Det är väl bättre att ungen får vara hemma och vila upp sig och bli frisk.
Så att hon kan göra sitt bästa när hon är frisk, och vill själv.

Undrar om hon vet att TV filmar henne på toaletten när hon pratar eller sminkar Erika.
Usch skulle aldrig i hela mitt liv utsätta mitt barn för något sånt.
Det är barnmisshandel enligt mig !!! Ge dig kärring jävel det är ingen som tycker att du är en bra mamma.
Att du inte skäms!!!







Jag var ju som sagt och handlade idag, och jag blev avstämd, HAHA
Men allt var korrekt :D TRODDE NI ATT NI SKULLE SÄTTA DIT MIG ELLER !!! Mo0ohahahaha

Godnatt imorgon är det föreläsning i skolan börjar redan 8:30 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela