Anna

Sjuksköterska

Livet är en Konst!

Publicerad 2012-08-03 02:40:02 i Allmänt,

Dagens konstverk!!
Jag fick en lysnade idé som jag bara var tvungen att se vart det bar.
Det blev en annorlunda tavla men jag gillar den, gillar detta med 3D-effekt!
Vad tycker ni?

 
 
Sen på kvällen var det Ledin Konsert på Sofiero med Elin, Ooooh va kul det var verkligen.
Han är ju bara Kung alltså verkligen!! Vilken live artist jag verkligen älskar hans sätt att uppträda och som han tar publiken, verkligen värt priset verkligen!

Jag och Elin tog tåget hem och sen tog vi en tripp till Ingemar och Tess där mamma & pappa var!
Trevligt verkligen och vi blev bjudna på bröllop, mysmys!

Nu sitter jag hemma och borstar ina tänder, men blev ju så sugen på en macka så tror jag fuskar lite och äter en sådan sen ska jag nanna för jobbar imorgon 13:30 - 22:00. Natti <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela