Anna

Sjuksköterska

Nyckeln ligger i min hand.....

Publicerad 2012-01-31 14:54:27 i Allmänt,

Nu har jag fått nyckeln till min första lägenhet.
Jag har en egen lägenhet nu och inte en jävla sketen liten studentlägenhet :P
Jag är så glaad så jag vet inte va jag ska ta vägen!!

Den är perfekt och helt lagom till mig och jag kan ju fan röra mig fritt nu inte bara sitta
på samma ställe och kunna nå allt i lägenheten utan jag har nu gångavstånd till allt :D

Första flyttlasset körde vi idag och de känns så skönt.
Jag ska börja att städa lite nu lägga ner saker i mina flyttkartonger.
För imorgon säger jag HEJDÅ till Minerva :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela