Anna

Sjuksköterska

Dagens Datum 27/6 - 12

Publicerad 2012-06-28 00:29:45 i Allmänt,

I natt sov jag hemma hos en underbar kille.
I morse åkte han och tränade på morgonen medans jag låg kvar och fick sova lite till.
Klockan 10 kom han hem och sen skulle han vidare till bjuv. Men eftersom jag började jobba 13:30 så körde han mig till mammas jobb. Innan jag gick in till mamma så köpte jag frallor och middag som jag trodde jag skulle äta på jobb idag. Men jag gick sedan upp till mamma, satt i deras personalrum och läste min bok och åt frallor (frukost).
Vid 12 skulle dem iväg på lunch så jag följde med och åt med dem. Trevligt!!

Sen var det dags för mig att gå till jobb! på jobb hände inte så mycket idag vilket var trist.
Rätt trist att jobba kväll eftersom att de händer mer på dagen!  Aja nu ska jag läsa några sidor sen sova gott.
Upp med tuppen imorgon för att jobba tidigt som attans. Godnatt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela