Anna

Sjuksköterska

Party ute i natten :D

Publicerad 2012-03-30 18:15:01 i Allmänt,

Åååh hade ju som sagt Sandra och lilla glade skiten Tilda på besök och nu luktar jag bara bebis,
så mysigt och längtar så till jag får ha en egen att snutta med, men ska ju kanske få passa lillfisen i sommar ska lära henne allt jag kan, haha  <3  Ikväll vankas de förfest hemma på Cellogatan och sen utgång med ett skönt gäng :D
I like, om man säger så, kul ska vi ha. Det blir Jag, Elin, Anna (tyskland), Emma, Johan, Balle, Niklas riktigt kul :D

... och som jag pratar Engelska shiit så bra jag är egentligen trodde jag aldrig men jo jag kan ju mer än vad jag tror.
Stolt över mig själv, fast när man förtärt lite vin ikväll så kanske man lyckas få väck den skånska brytningen lite också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela