Anna

Sjuksköterska

ÅngestfylldTenta!!

Publicerad 2012-05-30 14:27:24 i Allmänt,

Sitter med slutspurtspluggandet för denna tentan. Imorgon har vi den och jag håller på att smälla av verkligen.
Har aldrig varit så fruktansvärt nervös för en tenta. Men denna så får jag sån ångest, det är så mycket som ställer till det. Alla andra tentor vi har haft har bara varit läsa, läsa, läsa men nu ska man sätta ihop de och förstå det och jag får snart spel på denna jävla syra-bas balansen i kroppen. Får inte rätt på det och eftersom min hjärna redan har gått på sommarlov så är det inte precis de enklaste jag sitter och gör nu! Men efter tentan så är det äntligen sommarlov eller hur man ska kalla de. Längtar så tre dagar av bara avslappning sen börjar jobbet på Helsingborgslasarett så intressant de kommer bli i sommar ändå :D

Sen i Augusti så måste jag bara till Gynning x 2 i Mölle :D

Kom ju på precis att jag måste ju köpa lite gotter till imorgon så man kan snaska på lite under tiden man ska skriva.............. :D Ja visst ja, jag fyller ju år om en vecka, jises vad önskar jag mig egentligen?! :D ...

ÖNSKA MIG LYCKA TILL NU!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela