Anna

Sjuksköterska

Dyspne, Namnskyllt och Astmaattack.

Publicerad 2013-06-25 00:46:04 i Allmänt,

Usch idag har varit en otroligt jobbig dag. Började först med att jag starta min arbetsdag med Andnöd, Astmaattack r/t gräspollen och förkylning. Jävla skit. Syresatte mig 91% på luft. Riktigt jobbigt har det varit. Inhalationerna hjälper inte. JÄVLA GRÄS!! Efter jobb gick jag hem och somnade pga all ansträngning.
 
 
 
 
 
Så fort jag öppnar munnen på jobb eller ute på stan så är det alltid någon som uttrycker " är du skåning".
Därför tog jag och beställde en namnskylt där det står utförligt "ANNA" "SKÅNING". Så nu blir det mer uppenbart. Har beställt från detta företag innan och är nöjda med dem. Testa du med tycker jag. Det är billigt, levereras snabbt och smidigt samt du kan göra dem precis hur du vill, efter smak och tycke, LYCKA TILL!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela