Anna

Sjuksköterska

#vinterviken

Publicerad 2013-06-19 14:20:43 i Allmänt,

Underbara ledighet!!
Jag sov fram till 10 sen satte jag på "förmiddag med Erik Wedberg" på radion och satte mig med min frukost på balkongen. Kom på att Emelie fyllde år så fick ju ringa bästis <3 sen ringde Jonas och ville snylta sovplats i augusti. Ja vad gör man inte för sina vänner :P

Nu är jag ute på en PowerWalk som tog mig till Underbara Vinterviken :) Här är så underbart fint att jag bara måste sitta en stund och bara njuta av denna fina utsikt! Förkyld är jag också, skit är det och trött är jag!!

Men njut av utsikten tillsammans med mig innan jag ska återgå hem igen för att städa min lägenhet och ringa banken, lånelöfte TACK!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela