Anna

Sjuksköterska

Solen har inga ben så den kan inte gå!

Publicerad 2013-05-28 12:55:15 i Allmänt,

Precis och därför stannar den kvar. Jag är ledig och i vanliga fall skulle denna dagen pissa ner men det är istället sol :D Wii har varit ute med en PowerWalk innan idag, kom till ett utegym vid Eriksdalsbadet. Hade med mitt nyinköpta hopprep och hoppade tills jag blev dödstrött. Sen gick jag till Ica köpte lite att dricka samt lite jordgubbar! Mormor ringde så pratade lite med henne en stund <3

Nu ligger jag i min fulla rätt i parken vid SofiaKyrkan och lapar färg och energi från solen på min nyinköpta filt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela