Anna

Sjuksköterska

Det lilla Extra!!

Publicerad 2013-11-28 00:37:14 i Allmänt,

Idag tog jag hand om en väldigt sjuk patient och av anhöriga fick jag och min undersköterska jag jobbade med idag vars en rosa ros som uppskattning för att vi gör ett så bra jobb. Det gör mig så varm i hjärtat när man får en sådan fin uppskattning. Fast lönen är den sämsta i världshistorien och fast man stressar sig till en extrem ohälsa så kan detta lilla få en att stanna upp och tänka att jag gör faktiskt något som kan betyda allt för en annan individ, jag kan förgylla en tid dem kanske aldrig får tillbaka. Att vara sjuksköterska är inget yrke det är en livsstil och jag älskar faktiskt mitt arbete!! 

Att vårda personer i livets slut är något jag brinner för!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela