Anna

Sjuksköterska

Manlig förkylning !!!

Publicerad 2013-10-14 13:32:47 i Allmänt,

Jag är en Sjuk Sköterska. Har nämligen dragit på mig en förkylning. Hela helgen har varit en pina. Inget kul att göra saker när man inte mår bra. Sjukade mig från jobb idag så jag kan vara hemma och vila. Har även dragit på mig en jävla hosta. Ont i lungor och mer. Hoppas bara jag inte dragit på mig en lunginflamation. Har ont i lungorna med. Men tror ändå det är en sån jävla förkylning. Det är ju dock höst och vad hör då i hop med hösten jo basiller/virus och allt annat. Hej förkylning hej!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela