Anna

Sjuksköterska

Darin Konsert på Grönan.

Publicerad 2013-09-25 15:06:21 i recept,

Igår va det Grönan Konsert igen. Denna gången va det Darins tur att stiga upp på scenen. Vilken begåvad Kille faktiskt. Har egentligen inte varit sånt fan av honom men killen kan ju uppträda och låtarna är rätt bra faktiskt!

Sen åkte jag och Elin till Sandra för lite förferre innan utgång! Va hemma typ halv 6 på morgonen. Utgången va trevlig framtill att Elin blev rånad på sina kort. Jävla idioter!!

Jag har även beställt flygbiljetter hem till Bjuv den 8:e Nov - 11 Nov för ska på ett läkarbesök. Så ni som vet med er att ni är lediga samt saknat mig sjukt mycket får chansen att ses då :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela